مشخصات کلی کامیون ولوو اف اچ ۵۰۰ | Volvo FH 500

کامیون‌های ولوو FH جدید را با کابینی بازسازی‌شده، ویژگی‌های ایمنی نوآورانه و محیط کاری متمرکز بر راننده عرضه کرده است. هدف اصلی طراحی جدید این است که به راننده زندگی مفیدتر، ایمن و راحت در جاده بدهد.
08A3977 FH 4×2، نیمه تریلر، مسافت طولانی در جاده
با استفاده از پیکربندی های مختلف خط محرکه و شاسی، ولوو FH جدید می تواند متناسب با طیف وسیعی از کاربردها طراحی شود و باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت و CO2 شود.
راجر آلم، رئیس کامیون‌های ولوو می‌گوید: «سری Volvo FH برای سال‌ها مورد علاقه رانندگان کامیون بوده است، به‌ویژه برای کسانی که بخش زیادی از زندگی خود را در جاده‌ها سپری می‌کنند. با ولوو FH جدید، ما به تمرکز واضح خود بر روی طراحی کامیون‌ها و ارائه خدماتی که می‌تواند به رانندگان در انجام یک کار کلاس جهانی کمک کند، ادامه می‌دهیم.

تمرکز بر راننده به جذب متخصصان ماهر کمک می کند.
تأکید بر رانندگان بر تأثیر قابل توجهی است که آنها بر نتایج حمل و نقل از نظر بهره وری، کارایی و خدمات مشتری دارند. راجر آلم ادامه می دهد: «یک راننده خوب می تواند سهم بزرگی در سودآوری مشتری ما داشته باشد. و در سراسر جهان شاهد کمبود مزمن رانندگان ماهر هستیم. با راه اندازی این کامیون جدید که بهره وری و راحتی راننده حرفه ای را در اولویت قرار می دهد، گام مهمی در جهت کمک به مشتریان خود در جذب و حفظ بهترین رانندگان برداشته ایم.

فضای داخلی به رانندگان محیط کاری برتر می دهد
توجهی که به رانندگان می شود در محیط کاری داخلی به روز شده آشکارتر است. فضای کاری آنها حول یک داشبورد مدرن متمرکز شده است که دارای صفحه نمایش ابزار کاملاً دیجیتالی 12 اینچی با وضوح بالا است و شامل یک جا لیوان ثابت و یک فضای ذخیره سازی باز با نور کنترل شده با سنسور حرکت است. نمایشگر ابزار به راننده این امکان را می دهد که بسته به وضعیت رانندگی و اطلاعاتی که ترجیح می دهد نمایش داده شود، بین چهار نمای مختلف صفحه انتخاب کند.

یک صفحه نمایش جانبی 9 اینچی اختیاری می تواند اطلاعات سرگرمی، کمک ناوبری، اطلاعات حمل و نقل و نظارت دوربین را ارائه دهد. صفحه‌نمایش که دسترسی به آن آسان است، به راننده اجازه می‌دهد به روش‌های متعددی تعامل داشته باشد: با دکمه‌های قرار گرفته روی فرمان، از طریق کنترل صوتی، یا مستقیماً از طریق صفحه نمایش لمسی و کنترل صفحه نمایش.

کارین لارسون، طراح ارشد تجربه کاربر و تعامل با ماشین انسانی برای کامیون‌های ولوو می‌گوید: «دسترسی آسان به انواع اطلاعات، توانایی راننده را برای عملکرد مؤثرتر، ایمن و راحت‌تر افزایش می‌دهد. «ارائه اطلاعات با نمایشگرهای جدید به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. فعل و انفعالات سخت در حال حاضر بر روی صفحه نمایش جانبی متمرکز شده است، که در دسترس آسان به صندلی راننده قرار گرفته است. بنابراین، حواس‌پرتی‌ها به حداقل می‌رسد، زیرا اطلاعات کلیدی رانندگی به وضوح بر روی صفحه نمایش ابزار کاربرپسند و قابل مشاهده آسان نشان داده می‌شود.

هر دو نمایشگر ابزار و نمایشگر جانبی به زبان های متعددی کار می کنند.

حرکت در داخل کابین با انتخابگر دنده جدید باریکتر و ارگونومیک طراحی شده I-Shift آسان تر از همیشه است. برای رانندگانی که به ظرفیت باتری بسیار بالاتری نیاز دارند، یک سیستم هوشمند دو باتری در دسترس است که تضمین می‌کند که انرژی برای روشن کردن موتور همیشه ذخیره می‌شود. همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی با پارچه ها و رنگ های جدید وجود دارد.

طراحی پیچیده و فن‌آوری‌های هوشمند
ظاهر جدید و جسور بیرونی با چراغ‌های جلوی V شکل مشخص مشخص می‌شود که اکنون به سمت بیرون حرکت کرده‌اند تا با خط ویژگی درهای کابین هماهنگ شوند. نشانگرهای چرخش نیز به سمت در منتقل شده اند که هم آیرودینامیک بهبود یافته و هم ظاهری مطمئن تر به کامیون می دهد. پنل برف پاک کن تمیزتر و باریک تر است در حالی که یک علامت آهنی بزرگتر باعث می شود ولوو FH جدید حتی از راه دور به راحتی قابل تشخیص باشد.

کارین لارسون ادامه می‌دهد: «نسل جدید Volvo FH موفق‌ترین عناصر سری قبلی FH را با فناوری‌های هوشمند و طراحی کاربردی و انسان محور ترکیب می‌کند. “نتیجه یک کامیون هوشمند و پیچیده است که به راننده کمک می کند عملکرد فوق العاده ای را تحت هر شرایطی ارائه دهد.”

اولین ویژگی ایمنی صنعت: چراغ‌های جلوی تطبیقی
​​ولوو FH جدید اولین کامیون سنگین دنیا با چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​است. این سیستم ایمنی را برای همه کاربران جاده با غیرفعال کردن خودکار بخش‌های انتخاب شده از نور بالا LED هنگامی که کامیون از پشت به ترافیک روبرو یا وسیله نقلیه دیگری نزدیک می‌شود، بهبود می‌بخشد. هنگامی که دوربین و رادار وسایل نقلیه دیگر را تشخیص می دهند یا زمانی که دوربین تغییرات در میزان نور اطراف کامیون را تشخیص می دهد، نور بالا تنظیم می شود.

ویژگی‌های افزایش ایمنی بیشتر در Volvo FH شامل کروز کنترل در سراشیبی است که حداکثر سرعت را برای کمک به جلوگیری از شتاب ناخواسته هنگام سفر در سراشیبی تنظیم می‌کند و کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC) بهبود یافته که در همه سرعت‌ها حتی تا صفر کیلومتر در ساعت کار می‌کند.

سیستم ترمز کنترل شده الکترونیکی (EBS)، که پیش نیازی برای ویژگی های ایمنی مانند هشدار برخورد با ترمز اضطراری و کنترل الکترونیکی پایداری است، اکنون به عنوان استاندارد در کامیون جدید عرضه می شود. فرمان دینامیکی ولوو با سیستم‌های ایمنی دستیار حفظ بین خطوط و کمک پایداری نیز به‌صورت آپشن در دسترس است.

ایمنی ولوو FH جدید با سیستم تشخیص علائم جاده ای که قادر به تشخیص علائم جاده مانند محدودیت های سبقت غیرمجاز، نوع جاده و محدودیت های سرعت است، بیشتر بهبود یافته است.

دید را می توان با افزودن یک دوربین گوشه سرنشین که نمای تکمیلی از کناره کامیون در صفحه نمایش جانبی ارائه می دهد، بیشتر بهبود بخشید.

بهبود بهره وری و بهره وری سوخت
با استفاده از پیکربندی های مختلف خط محرکه و شاسی، Volvo FH جدید را می توان متناسب با طیف گسترده ای از کاربردها طراحی کرد و باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت و CO 2 شد . به عنوان مثال، در عملیات‌های طولانی مدت، ولوو FH جدید با I-Save برای یورو 6 موتور جدید D13TC را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها ترکیب می‌کند و می‌تواند تا 7%* در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند. همچنین برای نسخه های یورو 3 و 5 با ویژگی هایی مانند دستیار گشتاور ولوو بهبودهایی صورت گرفته است.

در بسیاری از بازارها، Volvo FH با موتور LNG گازسوز مطابق با استاندارد یورو 6 در دسترس است که کارایی سوخت و عملکردی همتراز با کامیون‌های دیزلی مشابه ولوو را ارائه می‌کند، اما تأثیر آب و هوایی بسیار کمتری دارد. موتور گازی می تواند با بیوگاز کار کند که CO2 را تا 100 درصد کاهش می دهد یا گاز طبیعی که انتشار CO 2 را تا 20 درصد در مقایسه با کامیون های دیزلی معادل ولوو کاهش می دهد. این مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای از وسیله نقلیه در حین استفاده است که به عنوان مخزن به چرخ شناخته می شود.

ولوو FH جدید همچنین گیربکس I-Shift دو کلاچ را ارائه می دهد که امکان تعویض دنده را بدون قطع برق فراهم می کند. گیربکس دوکلاچه به ویژه در عملیات های سخت مانند حمل و نقل کالاهای مایع مفید است، زیرا حرکت محموله را در هنگام تعویض دنده به حداقل می رساند.

بهره وری، یکی دیگر از اولویت های مهم مشتری، در Volvo FH به دلیل ظرفیت آن برای افزایش بار محور جلو، و همچنین اکسل های برچسب و فشار دهنده با زاویه فرمان بهبود یافته برای کاهش ساییدگی لاستیک و بهبود مانور پذیری، بیشتر بهینه شده است. این کامیون با بالابر محور پشت سر هم در دسترس است که باعث می‌شود در زمانی که کامیون بارگیری نمی‌شود، محور عقب را جدا کرده و بالا بیاورد و مصرف سوخت را کاهش دهد.

قرارداد خدمات جدید به مشتریان کمک می کند تا جریان نقدی خود را بهبود بخشند
توسعه سریع خدمات متصل به حمل و نقل راه های کاملاً جدیدی برای افزایش زمان کارکرد خودرو و بهینه سازی استفاده از خودرو می دهد.

کامیون‌های ولوو قرارداد طلایی ولوو فلکسی را معرفی می‌کند که پوششی مشابه قرارداد طلای ولوو، با همان هزینه قابل پیش‌بینی، اما با انعطاف‌پذیری بسیار بیشتر برای انطباق با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار ارائه می‌دهد. هزینه‌های ماهانه متفاوت است، به لطف 40 درصد انعطاف‌پذیری مسافت پیموده شده سالانه. این به حمل و نقل ها انعطاف بیشتری برای انطباق عملیات خود با تغییرات فصلی و تقاضای نوسان می دهد.

بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتر در مورد قراردادهای خدماتی دارند. توماس نیمیجر، مدیر توسعه کسب و کار، قراردادهای خدمات، کامیون‌های ولوو می‌گوید: «ما اکنون فناوری لازم برای ایجاد راه‌حل‌های پویا و متصل مانند این را داریم.

قرارداد خدمات طلایی Volvo Flexi در بازارهای منتخب موجود است و به تدریج در بازارهای جدید عرضه خواهد شد.

حقایقی در مورد ولوو FH جدید

کابین: کابین کم خواب، کابین خواب، کابین Globetrotter، Globetrotter XL و Globetrotter XXL. بسته های تزئینی بیرونی و داخلی برای طراحی فردی.
موتورها: موتورهای دیزلی با استانداردهای آلایندگی مختلف در دسترس هستند. Volvo FH همچنین با موتور LNG گازسوز سازگار با Euro 6، Step D در بازارهای منتخب موجود است.
Volvo FH با I-Save برای یورو 6 در بازارهای منتخب موجود است.
سیستم تعویض دنده: I-Shift / I-Shift دو کلاچ با بسته های نرم افزاری برای مناطق مختلف کاربرد.
* ادعای بهبود سوخت با مقایسه هزینه های دیزل و AdBlue برای D13TC Euro 6 step D با بسته سوخت طولانی مدت (I-Save) تا D13 eSCR Euro 6 مرحله D بدون بسته سوخت طولانی مدت محاسبه می شود. مصرف سوخت واقعی ممکن است بسته به عوامل زیادی مانند تجربه راننده، استفاده از کروز کنترل، مشخصات خودرو، بار خودرو، توپوگرافی واقعی، تعمیر و نگهداری خودرو و شرایط آب و هوایی متفاوت باشد.

Volvo FH16 ، Volvo FM و Volvo FMX

Volvo Trucks supplies complete transport solutions for discerning professional customers with its full range of medium- and heavy-duty trucks. Customer support is provided via a global network of dealers with 2,300 service points in about 130 countries. Volvo trucks are assembled in 12 countries across the globe. In 2022 approximately 145,000 Volvo trucks were delivered worldwide. Volvo Trucks is part of the Volvo Group, one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines. The group also provides complete solutions for financing and service. Volvo Trucks’ work is based on the core values of quality, safety and environmental care.

About

Trucks & Services

Follow Volvo Trucks

Contact & Locations

Copyright AB Volvo 2023

www.volvogroup.com حریم خصوصی بیسکویت ها

مرداد 31, 1402 16:05